AVBS Credit - un partener pentru împlinirea visurilor


sursa: zaharoulagaitanaki.wordpress.com
A spune că de când am devenit mamă, viața mea s-a schimbat, ar însemna să emit un truism pe care ar fi de preferat să îl evit. Cu toate acestea, trebuie să vă spun că de când am devenit mamă, viața mea chiar s-a schimbat pentru că de atunci, de undeva, nu aș putea spune de unde, s-a lăsat peste mine ca un duh, ca o inspirație, ca o revelație scrierea de poezie pentru copii. Și am scris și am tot scris până când domnul meu m-a tras de mânecă și m-a întrebat: ”Ce ai de gând să faci cu toate astea? Le ții la sertar? Promovează-le, fă-le cunoscute, surprinde reacții, vezi dacă prind, dacă poți avea un public! Nu le ține doar pentru tine! Fă-ți un blog!”
Și mi-am făcut blog - Copilăria unui bob de humă. Și am scris. Și am dat mai departe. Și am primit reacții atât de bune, încât nu a trecut mult până să nu primesc următoarea întrebare: „Și când vei publica? Te vrem într-o carte.”
”Surprinzător! Încă se dorește carte de poezie pentru copii” mi-am zis eu.

sursa: poetrywillbemadebyall.ch/
Faptul că poezia mea era dorită a însemnat primul pas spre a-mi împlini un vis. Al doilea pas s-a conturat atunci când am aflat că AVBS Credit oferă un credit rapid pe care îl poți primi gratuit pentru a-ți împlini orice gând, orice idee care stă sfioasă în cea mai selectă cameră a ființei tale doar pentru că nu și-a găsit în realitatea concretă partenerul potrivit. Și vă spun drept că nu am crezut vreodată că poate exista o companie de brokeraj bancar ca AVBS Credit care să ofere credite fără dobândă la primul împrumut și doar cu buletinul.

sursa: avbs.ro
AVBS Credit m-a ajutat să-mi construiesc Calatoria Perfecta spre publicarea unei cărți scrise din cele mai frumoase gânduri și visuri ale mele pentru toți cei care mai doresc să ofere copiilor lor o jucărie inedită croită din cuvinte în așa fel meșteșugite încât tot mai mulți puști și puștoaice să aibă asigurată o deschidere spre bucuria de a rosti și a învăța o limbă jucăușă, veselă și antrenantă.
Creditul gratuit de la AVBS Credit a venit mănușă nevoii mele de a-mi face cunoscută poezia și m-a ajutat să îmi alung temerea că ceea ce scriu eu sunt doar niște Nimicuri fantezii pentru care copiii și părinții lor nu mai au timp, chef sau curiozitate.
Și cum scrierile mele au devenit cunoscute, prima dată, în mediul online, de unde am primit atâtea încurajări să merg mai departe și să nu renunț niciodată la joaca mea de-a copilăria, mi-am dat seama că cel mai bun loc în care te poți afla, pentru a ajunge la cât mai multă lume este online-ul. Astăzi, a devenit o adevărată axiomă afirmația că dacă nu ești online înseamnă că nu exiști.
De aceea, vă spun că în situația mea presantă de a găsi rapid bani pentru a-mi împlini o dorință atât de importantă, se află nenumărate persoane care, atenție, pe lângă nevoia unui sprijin financiar au și acces nelimitat în mediul online, așa ca mine, unde AVBS Credit se află la un click distanță pentru că acesta nu se lasă greu de găsit, nu se ascunde în spatele unor porți ferecate care se deschid numai inițiaților, nu caută să te prindă într-un clește obraznic, să te ademenească perfid într-un joc în care câștigul să fie numai al lui. Nu, nici pe de parte așa ceva, exclus.
Dimpotrivă, AVBS Credit te încurajează să îți împlinești visele, punându-se la dispoziția ta oricând, fără comisioane, fără anxietăți inutile, pentru că un broker financiar precum AVBS Credit există pentru a te însoți în alegerile tale financiare cele mai potrivite nevoilor tale și în armonie cu puterea ta de cumpărare. Este fratele acela pentru care brânza este pe bani, să fim înțeleși, dar nu pe banii tăi, aici este tot secretul. Banii lui vin de la băncile de la care tu ai luat cel mai avantajos credit negociat de AVBS Credit pentru tine.
Un astfel de broker financiar rezolvă, dintr-un foc, un paradox de care ne izbim adesea în viață când suntem puși să alegem între a mulțumi și capra și varza deodată. Numai că alături de AVBS Credit mulțumirea lovește trei dintr-o lovitură, după modelul celebrului Croitoraș Viteaz: clientul mulțumit, banca mulțumită, AVBS Credit mulțumit și el, la mulțumirea căruia se adaugă, fără doar și poate, bucuria că toată lumea este mulțumită. Toate aceste mulțumiri le-aș scrie cu Litere Stacojii și le-aș da drumul pe valurile internetului, plutind ambițios prin apele world wide web-ului până s-ar prinde cu stoicism de malurile sigure ale celor mai accesate site-uri media: www.comunicatedepresa.rowww.creadiv.ro sau www.tvr.ro, pentru a prinde aripi și a zbura prin toate ferestrele de laptop, desktop sau smartphone spre oameni mereu în căutare de resurse pentru a-și clădi visurile, pentru că AVBS Credit chiar este un partener pentru împlinirea visurilor.

sursa: avbs.ro


(acest text a fost scris pentru a participa la Concursul SuperBlog 2016)

Comentarii

  1. Îți mulțumim mult pentru articol și îți urăm mult succes! Chiar aș fi curioasă să îți citesc carticica! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu