Stil cu zâmbet

Contele de Buffon spunea în secolul al XVIII-lea că ”stilul este omul însuși”, adică este ceea ce îl definește ca persoană, ceea ce îl diferențiază de ceilalți, ceea ce transpare în exterior din ceea ce este, gândește sau simte în profunzimile ființei sale.
Știința spune că suntem unici, că nimeni nu mai este ca noi pe lumea aceasta, că suntem individualități distincte, că niciodată nu au fost și nici că vor mai exista vreodată alții ca noi.
Iar ceea ce spune Buffon sau știința se vede cel mai bine în vestimentație, în felul cum este purtată sau cum este aleasă o haină pentru a scoate în evidență ceea ce este mai frumos și special în noi.
”Haina nu-l face pe om”, să fim înțeleși, însă haina vorbește despre om, înainte ca acesta să deschidă gura și să arate cine este. Haina spune povestea pe care omul nu o poate spune lumii întâlnite preț de o clipă pe stradă sau de mai multe minute, poate ore, la un interviu, la un spectacol, la o petrecere, la o întâlnire de afaceri sau de amor. Iar povestea aceasta este, în general, despre educația sa, despre pasiunile sale, despre temperamentul său, despre respectul față de sine și față de ceilalți, despre trecutul său, dar și despre aspirațiile sale. 
Bunăoară, dacă este să vorbesc despre mine, întotdeauna mi-au plăcut ținutele clasice pentru că în ele mi-am regăsit siguranța de sine, libertatea de mișcare, esența a ceea ce sunt eu, până la urmă. Și, deși îmi place simplitatea, am realizat, de multe ori, că ”nu este simplu să fii simplu”, vorbă pe care o auzeam deseori în școală de la profesoara mea de franceză care ne sfătuia, pe noi fetele, să fim îngrijite și cochete, să ne iubim pe noi însene și să învățăm să ne purtăm cu demnitate și eleganță, dându-ne exemple pe Coco Chanel, pe prințesa Grace de Monaco sau Audrey Hepburn.
Spiritul francez s-a imprimat profund în stilul meu vestimentar și, ori de câte ori am ocazia, mă inspir din ținute care păstrează o notă à la française care întotdeauna m-au avantajat și pentru care am fost mereu complimentată.
Pentru a-mi găsi o astfel de ținută, mi-a venit în ajutor de multe ori magazinul online Answear.ro, unde brand-urile renumite ale lumii umplu pagini întregi cu produse pentru toate gusturile și toate buzunarele.
Pentru că îmi plac rochiile cloș, care aduc cu ele un aer din anii '50, când femeile erau foarte feminine și elegante, păstrând, totodată, o notă de decență și bun gust, aș alege pentru vestimentația mea preferată rochia din colecția SIMPLE pe care aș potrivi-o, într-o armonie de culori și linii, cu un palton din colecția MANGO, confecționat dintr-un material ornamentat, care, odată îmbrăcat, sigur va atrage priviri, dar mai ales o stare de confort pe care să mi-o transfere așa cum face orice haină bună.
 

sursa: answear.ro
sursa: answear.ro

 
 
 
 
 
 
 
Apoi, pentru a nu lăsa toată această construcție nedefinitivată, aș asorta cele două piese cu o pereche de botine negre din aceeași colecție MANGO, la care aș adăuga drept accesorii o minunată poșetă din colecția Calvin Klein Jeans și o pălărie VERO MODA, numai bună să mă apere de vântul rece al toamnei, oferind, totodată, o nuanță de chic întregului ansamblu vestimentar.
 
 
sursa: answear.ro
sursa: answear.ro
 
 
sursa: answear.ro

Toate aceste articole le-aș însoți de o atitudine mândră, la care aș adăuga un parfum lejer predominat de note suave de frezii  a căror mireasmă să rămână în urma mea ca o trenă, semn de noblețe și eleganță. Aș împrăștia zâmbete în stânga și în dreapta, pentru că eu cred că cel mai potrivit accesoriu al unei femei frumoase este întotdeauna un zâmbet frumos.

(acest text a fost scris pentru a participa la Concursul SuperBlog2016)
 

Comentarii