Nunta cu fotografii buclucașe

sursa: http://partysnap.ro/
Nu cu mult timp în urmă a fost nunta vărului meu. A fost cu alai mare, o nuntă așteptată de ani buni, mai ales că nu este de colo să fii mire pentru prima dată în viața ta la aproape 40 de ani. După lungi tatonări, după nu știu câte dezamăgiri și iubiri neîmplinite, își găsise, în sfârșit, fata care să i se potrivească mănușă. Când te uitai la el cum o privește, nu puteai să ratezi metamorfoza întregului său chip care, pur și simplu, radia. Căpătase chiar un mers ciudat, de ziceai că începuse să leviteze, nu alta. Curios lucru mai este și dragostea asta când ești trecut bine de prima tinerețe!
Așa că ne-am mobilizat cu mic, cu mare să facem ca nunta asta să fie una de pomină. Mai toți din familie au avut câte o misiune de dus până la capăt în organizarea evenimentului. Mie mi-a revenit partea de imortalizare a marii petreceri, pentru că, trebuie să spun, nunta asta nu se dorea una obișnuită, ci, mai degrabă, un mare party unde lumea să chefuiască fără încorsetările oricărei nunți obișnuite. Și pentru că se dorea o nuntă inedită, m-am gândit să aduc și eu ceva inedit în toată ecuația asta.
Nunta s-a desfășurat la București, dar fiind tulceni, mi-am zis că tare bine ar fi să apelez la niște profesioniști din orașul nostru, mai ales că auzisem că și la noi ajunseseră niște gadget-uri de toată isprava care fac din orice eveniment o experiență de neuitat. Așa că nu am stat prea mult pe gânduri și, cât ai zice pește, am rezolvat să aduc la nuntă noul concept PartySnap, știind sigur că voi lăsa pe mulți cu gura căscată. Urma să facem niște fotografii într-un mod pe care neam de neamul nostru nu-l mai experimentase. Pentru cei tineri, conectați non-stop la Facebook, fotodivertismentul oferit de PartySnap era mană cerească. Nunta, la a cărei organizare participam intens, se anunța, din acest punct de vedere, plină de surprize pentru cei care doreau să arate lumii întregi, în direct, cât de bine și cât de altfel se distrează ei. Pentru cei mai în vârstă, genul acesta de fotografiere, sigur, ar fi părut venit de pe o altă planetă, dar cum să le iei, tocmai lor, plăcerea de a avea ce povesti, după aceea și pentru multă vreme, vecinilor, nepoților sau altor neamuri.
 
sursa: http://partysnap.ro/
Mirele nici nu și-a mai bătut capul cu partea asta atât de importantă a nunții. Știa că, dacă mi-a încredințat mie misiunea Fotografia, avea pe cine să se bazeze. Numai că nu știa ce îl aștepta, pentru că eu nu am putut sta cuminte până la capăt și, deși nunta se anunța una departe de convențiile unei nunți obișnuite, m-am angajat să fiu partizana clasicului episod furatul miresei și să dau ceva emoții bunului meu văr. A stat mirele ce-a stat cu vigilența trează, dar când sunt atâția stimuli în jurul tău care îți pot distrage atenția, tot mai apare un moment în care ești prins cu garda jos. Simțise el că se va întâmpla ceva, dar, neputând să controleze totul, s-a trezit, până la urmă, fără mireasa lui. Avusesem grijă să îi cerem dinainte proaspetei neveste să colaboreze cu noi, hoții nupțiali, cu promisiunea că nu va regreta. Și chiar așa a fost, ba, pe deasupra, s-a și distrat cum nici nu-și imaginase că o va face.
Folosind aparatul PartySnap, am simulat o fotografie a furtului miresei având în spatele nostru un fundal al binecunoscutului local Moulin Rouge din Paris, de ziceai că ești acolo și nu în altă parte.
De îndată ce am terminat ședința foto, am lăsat mireasa în grija ”gardienilor” mei, iar eu am plecat în căutarea mirelui care se prinsese că cineva i-o făcuse până la urmă și îl lăsase fără mireasă.
Părând foarte agitată și contrariată, când l-am găsit, în cele din urmă, am strigat să își verifice Facebook-ul pentru că se întâmplă ceva foarte ciudat și că are legătură cu soția lui. Cu gesturi anxioase de om care a fost prins în toată vulnerabilitatea sa, deschide Facebook-ul de pe mobil și îi apare poza soției sale care părea să se afle undeva la Paris, flancată de doi indivizi mascați care țineau un carton în mână pe care se afla o listă de revendicări care mai de care mai neverosimile pentru eliberarea ostaticei. Contrariat de ceea ce vede, mirele s-a uitat la mine într-un mod despre care nu știam dacă semăna a plâns sau a râs iminent.
Deodată i s-a luminat fața și a strigat: ”Hai că asta-i bună! Trebuie să o vadă și mama!”
Și cu telefonul în mâna ridicată, de parcă ar fi alergat după un taxi pe care voia să îl oprească, traversează toată sala ticsită de nuntași pentru a ajunge la soacra-mare care deja se impacientase de lipsa nurorii, dar, mai ales, de pretențiile pe care furăcioșii le-ar fi putut avea pentru răscumpărare.
Când i-a arătat băiatul său poza de pe Facebook, să leșine, nu alta. Cum era posibil ca proaspăta ei noră să fi ajuns tocmai la Paris? Ce drăcie mai era și asta? După ce am lăsat-o să se mai perpelească o vreme în această confuzie, iar noi să savurăm puțin din gustul farsei noastre, la un semn, dinainte stabilit cu toți complicii mei, apăru și mireasa, alături de hoții de ocazie. Vă spun, a urmat o negociere la sânge între cele două parți, așa-zis, adverse. Nici una nu voia să cedeze în ruptul capului. Până la urmă, s-a făcut și pace, dar s-au făcut, după toată tevatura asta, și fotografii în fel și chip. Nimeni n-a scăpat fără să fie prins cum și-a dorit, cum a simțit, dar, mai ales, unde a visat să fie plasat pe meridianele acestei planete.
S-a distrat lumea și, odată cu ea, și eu! Grozavă invenție și PartySnap-ul acesta, zău!
 
sursa: http://partysnap.ro/

 
(acest text a fost scris pentru a participa la Concursul SuperBlog 2016)

Comentarii

Trimiteți un comentariu