Şi viaţa în trafic poate fi frumoasă

sursa: www.edotec.ro
Ca orice muritor de rând mutat în Marele Oraș, unde distanțele se măsoară în mulți kilometri, dar, mai ales, în multe ore petrecute în trafic, m-am gândit că mi-ar sta bine la volanul unei mașini care să îmi scurteze drumurile sau să mi le facă mai confortabile, după ce primisem deja botezul mersului cu transportul în comun unde am experimentat până la saturație îmbulzeli demne de Cartea Recordurilor din care s-au născut, de fiecare dată, cele mai strașnice dueluri verbale asezonate, uneori, cu îmbrânceli sau, dimpotrivă, cu apropieri corporale care depășeau limita oricărui bun simț.
Pe lângă drumurile pe care eram nevoită să le fac zilnic în oraș, mai era și dorința de a mai ieși la orice oră din zi și din noapte oriunde mi s-ar fi năzărit să plec, fără să deranjez pe nimeni, ca să îmi încarc bateriile și să uit de ritmul trepidant al vieții urbane. Așa că mi-am mobilizat toată ambiția ca să fac școala de șoferi și să-mi iau permisul de conducere. Și cum atunci când îți dorești din toată inima să obții ceva, toate lucrurile parcă se așază în așa fel încât să se împlinească, a venit și mașina, mai repede decât m-am așteptat. Însă, odată așezată la volan, fără instructor lângă mine, așa cum condusesem până atunci, m-am trezit că sunt o pacoste la parcat mașina, dar și la orientat în spațiu. Deodată, perspectiva asupra drumului era cu totul alta de când aterizasem la volan.
S-a întâmplat, odată, să fiu la un pas de a face un pocinog cât mine de mare, când, chinuindu-mă să parchez cu spatele, ghidată fiind de domnul meu, era să îl prind între mașină și peretele blocului unde se afla locul de parcare. Numai că prezența lui de spirit a fost mai iute decât reacția mea de a pune frână și a sărit în lături, salvându-și pielea, în timp ce eu m-am oprit cu fundul mașinii direct în zid. Lovitura nu a fost atât de gravă, însă de zgâriat tot reușisem să zgârii bara de protecție a mașini. Atunci, a devenit clar ca bună ziua că trebuia să aducem îmbunătățiri mașinii noastre.


Cum suntem amatori de a cumpăra din mediul online cam tot ce ne trebuie pentru casă și nu numai, am căutat să aflăm care ar putea fi cel mai serios și mai dotat magazin virtual cu produse dedicate echipării mașinii care să-ți facă viața de șofer mai ușoară și mai confortabilă. Am găsit ușor magazinul online Edotec.ro, mai ales că prieteni de-ai noștri comandaseră deja tetiere auto cu ecran care redau fişiere audio-video de USB sau DVD de la acest magazin, pentru copiii lor zvăpăiați care, la orice drum lung, făceau ba hărmălaie, ba sufereau de plictiseală cronică, condimentată cu neobosite întrebări de genul ”dar cât mai avem? dar când ajungem? mai durează mult?” și tot așa. De cum au instalat asemenea gedgeturi, lumea a devenit, dintr-o dată, un loc mai bun, iar viața un dar care merită trăit.
Încurajaţi fiind să luăm tot ce ne trebuie de la Edotec.ro, nu am mai ezitat, mai ales, că prietenii noştri au insistat să ne spună că au avut o experienţă foarte plăcută cumpărând de la acest magazin. În primul rând, produsele comandate de ei au fost livrate gratuit în maximum 2 zile. De asemenea, au primit garanţie de maximum 24 de luni, precum şi suport tehnic pentru instalare.
Ne convinseseră, aşa că am mers mai departe şi am hotărât că este cazul să comandăm şi noi senzori de parcare, să evităm astfel să mai păţim cine ştie ce alte neplăceri din cauza parcărilor atât de delicate într-un oraş precum Bucureştiul, unde orice locuşor este preţios pentru a-ţi lăsa maşina în bună stare, obligându-te, totodată, să ai şi abilităţi deosebite de încadrare milimetrică printre celelalte maşini.
După ce am intrat pe site-ul www.edotec.ro şi am analizat ofertele lor, mi-am dat seama că îmi lipsesc alte nenumărate lucruri care m-ar fi ajutat foarte mult să mă eliberez de anxietăţile mele de şofer novice, pe deasupra şi femeie, care, pentru o perioadă de timp, a fost nevoit să circule cu numerele unui judeţ din Moldova. Vă asigur că este o experienţă unică să fii femeie la volan, începătoare, în Bucureşti şi cu număr dintr-un oraş din Moldova. Am fost alintată în fel şi chip de toţi misoginii cu care am fost nevoită să mă intersectez de-a lungul drumurilor mele.
În aceste condiţii, era musai să îmi fac drept cadou şi un sistem de navigaţie dedicată pentru maşina mea VW, ca să mă pot strecura mai bine prin traficul infernal cu care eram nevoită zi de zi să mă lupt, dar să mă orientez, totodată, şi pe drumurile pe care doream să le fac în timpul meu liber, când mi-aş fi dorit foarte mult să bat ţara în lung şi-n lat. Aşa că, pentru început, mi-am zis că nu are cum să-mi prisosească un gedget de acest gen, chiar şi aftermarket de-ar fi fost. Ştiind calitatea magazinului care îl promovează şi îl vinde, nu aveam de ce să-mi fac griji.

www.edotec.ro
Aşa cum am spus deja, nu m-am răzgândit şi mi-am luat tot ce mi-a trebuit de la Edotec.ro, care chiar mi-a făcut viaţa de şofer mai bună şi mai lipsită de anxietăţi inutile. De parcat, acum, după atâţia ani de şofat şi după ce m-am trezit de vreo 3 ori cu maşina ridicată de către poliţie, ştiu să parchez mult mai bine. O fi faptul că m-am mai rodat eu ca şofer, însă, trebuie să recunosc că fără sistemul de senzori de parcare cumpărat de la Edotec.ro, m-aş fi lăsat de mult păgubaşă să mai merg undeva cu maşina, unde ştiam că nu sunt asigurate locuri de parcare şi trebuie să mă adaptez la jungla străzilor şi trotuarelor unde este un adevărat semn divin să găseşti un loc liber care să te aştepte doar pe tine. 

(acest text a fost scris pentru a participa la Concursul SuperBlog 2016)

Comentarii